• Tehnologija
  • Novi NASA-in alat omogućuje istraživanje Sunčevog sustava u stvarnom vremenu
Tehnologija

Novi NASA-in alat omogućuje istraživanje Sunčevog sustava u stvarnom vremenu

An-illustration-of-the-Juno-spac (curiosmos)

NASA-in ‘Eyes on the Solar System’ omogućuje istraživanje Sunčevog sustava u stvarnom vremenu, tj. posjećivanje različitih planeta, mjeseca, asteroida i kometa!

‘Pogled na Solarni sustav’

NASA alat za 3D vizualizaciju Eyes on the Solar System (Pogled na Solarni sustav) omogućuje međuplanetarna putovanja na nikada lakši i interaktivniji način. Uz ažuriranje, uživat ćete u poboljšanim kontrolama, poboljšanoj navigaciji i mnoštvu novih prilika za učenje o našem nevjerojatnom kutku svemira. Sve što trebate je uređaj povezan s internetom, a iz NASA-e su ponosno istaknuli da ovaj interaktivni alat omogućuje istraživanje Sunčevog sustava kao nikada prije!

Link za pristup alatu.

Primjerice, ,ožete pratiti Artemis I dok se približava mjesečevoj orbiti ili se pridružiti Perseveranceu tijekom ulaska, spuštanja i slijetanja na Mars. Alat omogućuje doživljaj više od 126 svemirskih misija u prošlosti i sadašnjosti te nudi niz informacija o raznim svemirskih tijelima. Postoji čak i značajka koja vam omogućuje da istražite putanje svemirskih letjelica i nebeskih tijela od 1949. do 2049. godine.

Objekti se također mogu rotirati i uspoređivati ​​jedan pored drugog, a alat omogućuje i moduliranje perspektiva i osvjetljenje. Osim što nudi bogata interaktivna putovanja, ova najnovija verzija Eyesa omogućuje istraživanje Jupitera, Saturna, Urana i Neptuna prateći putanju misije Voyager.

Početak nevjerojatnog putovanja

Nema ničeg uzbudljivijeg od istraživanja Sunčevog sustava s novim Eyes on the Solar System budući da je za istraživane potrebno samo imati internet preglednik. Kao što kaže Jason Craig, ‘producent’ alata u NASA-inom Laboratoriju za mlazni pogon, trebate samo internetsku vezu, preglednik i malo znatiželje.

Postoje četiri istaknute priče od kojih možete početi. Voyagerov Grand Tour, koji se proteže od 1977. do danas; Discovery at Enceladus, koji vas vodi rame uz rame sa sondom Cassini. Također možete istražiti Mars u Entry, Descend, and Landing of Perseverance te, konačno, odabrati pogledati misije na asteroidima i kometima!

Alat omogućuje da vidite kako naš solarni sustav radi u stvarnom vremenu (Real Rate), ali isto tako možete odabrati pomicanje unatrag i kretanje naprijed u vremenu i vidjeti gdje će se planeti, mjeseci, kometi i asteroidi nalaziti u budućnosti.

Možemo zaključiti kako što god odlučili učiniti s Eyes on The Solar System, nećete biti razočarani – skuhajte šalicu kave, udobno se smjestite i istražite naše kozmičko susjedstvo!

NASA-ina letjelica želi ‘uhvatiti solarnu baklju’