• Svemir
  • Astronom s Harvarda analizirao studiju koja se bavi NLO-ima iznad Ukrajine

Astronom s Harvarda analizirao studiju koja se bavi NLO-ima iznad Ukrajine

NLO / UAP. Izvor: Depositphotos.com.

Astronom s Harvarda, profesor Avi Loeb objavio je znanstveni rad u kojem secira raniju studiju koju su objavili ukrajinski astronomi, a koja detaljno opisuje fenomen ‘fantomskih NLO-a’ nad ukrajinskim nebom.

NLO-i nad ukrajinskim zračnim prostorom

NLO-i su očigledno posvuda. Milijuni ljudi diljem svijeta tvrde da su barem jednom u životu vidjeli NLO. Postoje i priče gdje ljudi tvrde da su imali bliski kontakt s, kako kažu, bićima koja nisu sa Zemlje. Fenomen NLO-a pomaknuo se od zavjere i marginalne znanstvene teme do predmeta vrijednog najstrožeg znanstvenog proučavanja. To je upravo ono što profesor Loevb radi na svojem projektu Galileo. Koristeći znanstvene metode, nastoji analizirati fenomen NLO-a na nov i lucidan način.

Sada se čini da su, osim borbenih zrakoplova i helikoptera koji vrve nebom, ovi neuobičajeni objekti posjetili i ukrajinski zračni prostor. Tako barem tvrde ukrajinski znanstvenici koji svoja zapažanja detaljno opisuju u radu koji je objavio Kijevski glavni astronomski opservatorij u suradnji s Nacionalnom akademijom znanosti.

Rad opisuje ono što su ukrajinski znanstvenici imali priliku promatrati u više navrata, a što ranije nisu ni u ludilu očekivali – veliki broj NLO-a. Zanimljivo je da se u studiji ne spominje rat, niti se pojavljuje išta vezano za rat. Kako stoji u radu, znanstvenici ih “vide posvuda”, misleći na mnoge, očito neobjašnjive objekte koji lete iznad ukrajinskog neba.

Profesor s Harvarda identificirao drugi međuzvjezdani objekt koji je udario u Zemlju

‘Fantomski NLO-i’ koji upijaju svjetlost?

Ovaj rad izvještava o opažanjima zračnih pojava u Glavnom astronomskom opservatoriju Nacionalnog astronomskog centra Ukrajine u Kijevu te u selu južno od Kijeva zvanom Vinarivka. Prema studiji, ‘fantomski NLO-i’ su potpuno crni objekti koji ne zrače, a apsorbiraju svo zračenje koje padne na njih. Nadalje, istraživači su istaknuli da su ovi NLO-i toliko brzi da ih je gotovo nemoguće fotografirati. Ne postoji način na koji naše oči mogu prepoznati događaje koji traju kraće od četiri desetinke sekunde, stoji u radu. Osim toga, obične foto ili video snimke ne mogu uhvatiti [neidentificirane zračne fenomene]. Otkrivanje UAP-a zahtijeva fino podešavanje brzine zatvarača, broja sličica u sekundi i dinamičkog raspona.

NLO / UAP. Izvor: Depositphotos.com.
Neidentificirani zračni fenomen (ilustracija). Izvor: Depositphotos.com.

Rad je zasigurno izazvao mnogo pitanja i nedoumica među stručnjacima ufolozima, ali i u široj znanstvenoj zajednici. Sada kada su NLO-i postali tema o kojoj se znanstveno raspravlja, ne čudi da ih svi žele proučavati, pokušati ih snimiti i doći do suštine onoga što oni zapravo jesu. Profesor s Havarda Avi Loeb bio je sve samo ne sramežljiv kada je u pitanju progovaranje o potencijalnim tehnopotpisima izvanzemaljskih civilizacija i temi NLO-a općenito. Njegov znanstveni pristup uvelike je pridonio načinu na koji ljudi, ali i znanstvena zajednica općenito, razmišljaju o neidentificiranim zračnim fenomenima.

Znanstvenik s Harvarda predlaže novu koncepciju postanka svemira: Je li naš svemir nastao u naprednom laboratoriju?

Loebova analiza ukrajinskog rada

U svom posljednjem članku na blog platformi Medium, profesor Loeb analizira istraživanje koje su objavili ukrajinski znanstvenici i nastavlja s vlastitom studijom o tome što je promatrano iznad ukrajinskog neba. Profesor Loeb odmah na početku spominje jednu važnu i očiglednu stvar koja je po svemu sudeći izostala u originalnom radu, a to je rat koji je u tijeku. “Nisam siguran što bih rekao o izvješću. Ukrajina je u vojnom sukobu s puno ljudskih aktivnosti na nebu.”

Ovo zasigurno unosi mnogo buke i smetnji bilo kakvoj potrazi za objektima koje nije napravio čovjek. U znanosti, cilj nam je maksimizirati omjer signala na spram šumova, što bi značilo da je Ukrajina posljednje mjesto na Zemlji gdje bih započeo studije UAP-ova,” objašnjava profesor Loeb u svom članku. Profesor dalje objašnjava da ukrajinski rad spominje dvije vrste objekata: svjetleće i tamne. Tamni objekt bez ikakve vidljive emisije naziva se “fantom”. Veličine između 3 i 12 metara, brzine do 15 kilometara u sekundi na udaljenostima između 10 i 12 kilometara. Takve mogućnosti nadilaze ono što mogu postići zrakoplovi ili rakete koje je napravio čovjek – ako ovi objekti ‘fantomi’ doista postoje.

Je li to fizički izvedivo?

Prema profesoru Loebu, ovi tamni objekti u Zemljinoj atmosferi proizveli bi lako uočljiv optički luminozitet, kao i udarni šok, osim ako njihova udaljenost nije bila krivo procijenjena za red veličine. Prema ukrajinskom izvješću, objekti koji putuju usporedivim brzinama mogu doseći 15 kilometara u sekundi. Profesor Loeb u svom radu napominje da optička emisija mora pratiti svako nadzvučno kretanje takvih uređaja kroz Zemljinu atmosferu.

U daljnjem objašnjenju koje je ponudio harvardski astronom, on navodi da će objekt s prednjim presjekom od 10 četvornih metara koji putuje brzinom od 10 kilometara u sekundi generirati udarni val u atmosferi i raspršiti mehaničku snagu od 1,5 terra-vati. Stoga su objekti kojima su svjedočili i koje su snimili ukrajinski astronomi vjerojatno bili nešto drugo, a ne dokaz izvanzemaljske tehnologije. Štoviše, profesor Loeb objašnjava da podaci o meteorima sugeriraju da se oko deset posto kinetičke snage zrači u optički pojas. To sugerira da bi fantomski objekti iznad Ukrajine proizveli vatrene kugle s vidljivom svjetlinom većom od 150 gigavata na temelju opisanih značajki.

“Zaključio sam da bi navedene brzine i veličine “fantomskih” objekata generirale vatrene kugle vidljivog optičkog sjaja na svojim udaljenostima, što znači da ti objekti nisu mogli biti tamni”, objašnjava profesor Loeb. “Za duljinu od 10 kilometara, emisija bi trajala najmanje sekundu i ne može se propustiti”, dodao je profesor Loeb. Osim takozvanog Fantomskog NLO-a, koji su ukrajinski astronomi promatrali i detaljno opisali u svojoj studiji, naišli su na još jednu vrstu objekta. U dva odvojena promatranja, promatrali su svjetleći NLO i promjenjivi objekt na visini od 1.170 kilometara iznad Ukrajine. Ovaj objekt je najvjerojatnije satelit, zaključuje profesor Loeb.

Možete pročitati članak profesora Loeba pod naslovom “Prizemljena ograničenja neidentificiranih zračnih fenomena u Ukrajini” na poveznici.

Profesor Avi Loeb o neidentificiranim zračnim fenomenima i vanzemaljskoj tehnologiji