Novi asteroid s rizikom udara u Zemlju 2046 godine

Asteroid

Novootkriveni asteroid promjera oko 50 metara slijedi putanju koja predstavlja mali rizik od udara u Zemlju 14. veljače 2046. godine. Asteroid pod nazivom 2023 DW prvi je puta primijećen 26. veljače, a Nacionalna uprava za aeronautiku i svemir (NASA) još uvijek prikuplja podatke kako bi točno predvidjela njegovu orbitu u budućnosti.

Prema Twitter računu za praćenje asteroida NASA-e, “Mi smo pratili novi asteroid pod nazivom 2023 DW koji ima vrlo malu vjerojatnost udara u Zemlju 2046. godine. Često, kada se otkriju novi objekti, potrebni su tjedni podaci za smanjenje neizvjesnosti i točno predviđanje njihove orbite u budućnosti.”

Asteroid je otkriven u opservatoriju MAP San Pedro de Atacama, a trenutno se procjenjuje da je udaljen 0,12 astronomskih jedinica od Zemlje, putujući relativnom brzinom od 24,63 kilometara u sekundi. Njegovo orbitalno razdoblje je 271 dan.

Prema Europskoj svemirskoj agenciji, Centru za proučavanje objekata blizu Zemlje, izravna vjerojatnost udara iznosi 1 prema 625, što se svakodnevno ponovno procjenjuje. Važno je napomenuti da je to još uvijek vrlo niska vjerojatnost, a znanstvenici će i dalje pratiti putanju asteroida kako bi procijenili eventualne rizike za Zemlju.

Teško je odrediti točan broj asteroida u našem Sunčevom sustavu jer se stalno otkrivaju novi. Od ožujka 2023. godine otkriveno je i katalogizirano više od milijun asteroida, a taj broj se svakodnevno povećava kako se provode novi pregledi i promatranja. Međutim, procjenjuje se da u našem Sunčevom sustavu može biti još milijune asteroida koji još nisu otkriveni.

Pridružite se raspravi u našoj Telegram grupi. KOZMOS Telegramt.me/kozmoshr