Astronomija

NASA uskoro započinje istraživanje o neidentificiranim zračnim fenomenima

Alma Opservatorij. Izvor: almaobservatory.org

NASA je vjerojatno najprepoznatljivija svemirska agencija na svijetu. Bavi se različitim pitanjima iz područja astronomije, astrofizike i sličnih područja. Međutim, u zadnje vrijeme, NASA želi osnovati istraživački tim koji bi se bavio fenomenima koje ne možemo opisati.

Zračni fenomeni i leteći objekti

NASA-in istraživački tim bavio bi se neidentificiranim zračnim fenomenima, tj. pojavama na nebu koje se ne mogu opisati ili usporediti s nečim poznatim. Razlikuju se od neidentificiranih letećih objekata, koji se uglavnom odnose na svemirske letjelice za koje se obično smatra da su izvanzemaljskog podrijetla. Zračni fenomeni su puno širi i profesionalniji pojam. Oni se ne odnose samo na letjelice, već na općenito sve promatrano na nebu, a što se ne može identificirati. U principu, oni mogu biti bilo što.

Cilj i svrha istraživanja

Glavni cilj ovog istraživačkog tima proizlazi iz nacionalne sigurnosti, koja je zabrinuta prospektima koji ovi fenomeni kriju. Timu je za cilj pronaći što više zračnih fenomena na nebu kako bi se uspjela pronaći rješenja ukoliko bi postali problem u budućnosti. Dosadašnja slabija istraživanja pronašla su tek ograničen broj zračnih fenomena, što je indiciralo potrebu za osnivanjem tima i što mu je dalo svrhu.

Istraživački tim će voditi astrofizičar David Spergel, dok Daniel Evans će biti zadužen za organiziranje cjelokupnog istraživanja. Očekuje se da istraživanje će trajati devet mjeseci. Iako nimalo jednostavan zadatak, istraživanje je organizirano u nekoliko koraka. Prvi korak je prikupiti što više jasnih podataka i pronaći načine kojima bi se mogli analizirati.

Distribucija podataka

U konačnici, nastojanja NASA-inog tima imat će pozitivan učinak na širu zajednicu. Znanstvena zajednica moći će imati alate pomoću kojih će moći poboljšati načine promatranja neidentificiranih zračnih fenomena. U skladu sa svojim načelima, NASA namjerava javno objaviti završno izvješće istraživanja. Transparentnost ovog istraživanja znači da će svatko moći pratiti i proučiti saznanja vezana za fenomene koji se ne mogu opisati u skladu s trenutnim spoznajama.

• The Black Vault (9. lipnja 2022.). NASA to Set Up Independent Study on Unidentified Aerial Phenomena

Ja sam Marko Matas. Diplomirao sam studij pedagogije i nastavničkog smjera anglistike u Zadru. Bez obzira, vrlo sam znatiželjan te obožavam istraživati i druge znanosti. U slobodno vrijeme najviše proučavam astronomiju, povijest i biologiju te pronalazim manje poznate činjenice o istima.