• Svemir
  • Ingenuity je uočio metalni objekt na Marsu dok je snimao Perseverance

Ingenuity je uočio metalni objekt na Marsu dok je snimao Perseverance

Pogled na Perseverance

NASA-in helikopter Ingenuity snimio je zadivljujuću fotografiju Perseverancea na Marsu, nudeći jedinstvenu perspektivu položaja rovera i okolnog krajolika tijekom svojeg 51. leta. Minijaturni helikopter, koji je na Crvenom planetu ušao u povijest kao prvi helikopter koji je letio na drugom svijetu, nastavlja istraživati ​​marsovske nebeske prostore pružajući obilje informacija koje znanstvenici na Zemlji kasnije mogu analizirati.

22 travnja, NASA-in helikopter Ingenuity snimio je prekrasnu fotografiju rovera Perseverance na Marsu smještenog na rubu kratera Belva tijekom svog 51. leta. Helikopter je također uočio ono što izgleda kao metalni objekt na površini Marsa. Prema svemirskoj agenciji, prvi helikopter na drugom svijetu s kontroliranim letom lebdio je otprilike 40 stopa (12 metara) iznad marsovske površine u to vrijeme.

Snimke helikoptera Ingenuity izbliza

Gornji lijevi kut slike prikazuje rovera, smještenog na svijetlo obojenom stjenovitom formacijom, nazvanom “Echo Creek” od strane znanstvenog tima. Vidljivi su tragovi rovera, koji se protežu od njegovog položaja prema gornjem desnom dijelu fotografije. Sjena helikoptera može se uočiti na stjenovitom brežuljku u prednjem planu, malo desno i ispod središta slike. Ovaj brežuljak, kojeg su istraživači nazvali “Mount Julian”, planirana je buduća destinacija za rovera.

Međutim, najneobičnije otkriće na ovoj fotografiji je mali, trokutasti objekt koji sjaji na prepoznatljivom marsovskom crvenkastom terenu. Prema izvješćima NASA-e, ovaj trokutasti objekt je fragment otpada od roverovog sustava za ulazak, spuštanje i slijetanje. Vidljiv je u donjem središnjem dijelu slike. NASA je objavila i povećane slike rovera Perseverance i dijela otpada, pružajući još bliži pogled na zanimljiv marsovski teren.

Metalni objekt na Marsu