• Znanost
  • Znanstvenik planetarne znanosti: NLO-i možda i nisu ljudska tehnologija
Znanost

Znanstvenik planetarne znanosti: NLO-i možda i nisu ljudska tehnologija

Na nedavnom javnom sastanku, na scenu su stupili članovi nezavisnog istraživačkog tima NASA-e koji su raspravljali o podacima o NLO-ima prikupljenima tijekom posljednjih nekoliko mjeseci. Podijelili su uvide o svom tekućem nastojanju da klasificiraju i procijene podatke o neidentificiranim anomalnim pojavama (UAP) NLO-ima. Događaj, suradnja s dužnosnicima iz Ministarstva obrane i FAA, omogućio je timu da objasni ove tajanstvene pojave na nebu koje nisu znanstveno klasificirane kao zrakoplovi ili poznate prirodne pojave.

Proširenje horizonta anomalnih promatranja

Daniel Evans, zamjenik pomoćnika administratora za istraživanje pri Direktoratu za znanstvenu misiju NASA-e, govorio je o tome kako je tim ažurirao svoju terminologiju UAP. Težeći većoj uključivosti, ciljali su predstaviti anomalne pojave u svim domenama, ne samo u zračnim promatranjima. No, Evans je priznao da veći dio podataka koji se trenutno proučavaju i dalje uglavnom uključuje zračna promatranja.

NASA: Otkrivanje problema s kvalitetom prikupljanja podataka o NLO-ima

David Spergel, predsjednik nezavisnog istraživačkog tima NASA-e za UAP, na događaju je zastupao potrebu za podacima više kvalitete. Ističući nedostatke u trenutnim metodama prikupljanja podataka, naglasio je da prikupljeni podaci o UAP-ima često nedostaju znanstveni pristup i upotreba pravilno kalibriranih instrumenata.

Jedinstvena perspektiva Ministarstva obrane na UAP-e

Sean Kirkpatrick, direktor Ureda za rješavanje anomalija u svim domenama Ministarstva obrane (AARO), podijelio je uvide svog ureda o enigmatičnim pojavama UAP. Napomenuo je da anomalije koje prikazuju neuobičajene karakteristike predstavljaju samo mali dio prijavljenih incidenata UAP. Kirkpatrick se također osvrnuo na problem uznemiravanja usmjerenog prema njegovom timu, posljedicu javnog nesporazuma o znanstvenoj metodi.

Pionirska uloga FAA u prikupljanju podataka o NLO-ima

Mike Freie, tehnički savjetnik Ureda za usluge nadzora zračnog prometa FAA, opisao je misiju svoje agencije i ulogu koju igra u prikupljanju podataka vezanih za UAP. Pružio je detalje o sustavima nadzora koje koristi FAA i napomenuo da u dijeljenim podacima nisu sudjelovali klasificirani sustavi DOD-a ili osjetljivi podaci.

Istraživanje hipoteze o NLO-ima / izvanzemaljcima: UAP-i kao izvanzemaljski artefakti

Kako se rasprava okrenula prema nepoznatom, David Grinspoon, glavni znanstvenik na Institutu za planetarne znanosti, iznio je mogućnost da su UAP-i tehnologija koja nije ljudska. Tvrdio je da bi se s postojećim mogućnostima program za detekciju aktivnih objekata NASA-e mogao koristiti za pretraživanje objekata u svemiru koji pokazuju anomalno kretanje i druge neobične karakteristike.

Uravnoteženi pogled: NLO-i i ne-ljudska inteligencija

Rasprava je dosegla vrhunac kada je Anamaria Berea, docentica na Sveučilištu George Mason, obradila ideju o UAP-ima kao dokazu ne-ljudske inteligencije. Znanstvenica je naglasila da definitivan odgovor da ili ne nije ni izvediv ni razborit, ističući važnost oslanjanja na podatke i praćenje znanstvenog procesa.

Otkrivanje osnovne misije NASA-e: Potraga za izvanzemaljskim životom

Zaključak sesije vidio je Spergela kako naglašava ulogu misije NASA-e u raspravi o UAP-ima. Istaknuo je da je pitanje izvanzemaljskog života integralno za inicijative istraživanja NASA-e. Događaj je završio u iščekivanju javnog izvještaja koji detaljno opisuje nalaze istraživanja UAP-a NASA-e, koji se očekuje krajem srpnja.