Astronomija

Stellina opservatorijska stanica- novi moćni alat u našem timu

Stellina je naša nova “opservatorijska stanica”, savršena kombinacija teleskopa i kamere. U potpunosti je automatizirana, te je prava revolucija u svijetu astronomije i praćenja astronomskih događaja.

Stellina opservatorijska stanica. Izvor: Vaonis.com

Stellina je digitalni teleskop, koji promatranje noćnog neba diže na potpuno novu razinu. Pristupa joj se preko mobilne aplikacije, te je moguće promatranje i fotografiranje neba bez obzira na našu udaljenost od samog teleskopa.

Stellinu je moguće postaviti na bilo kojoj lokaciji. Možemo je koristiti bilo negdje izvan grada, na povoljnoj lokaciji za promatranje, bilo u našem dvorištu. Svjetlosno zagađenje Stellini ne predstavlja problem.

Kozmos.hr i Stellina teleskop

Nabavili smo Stellina teleskop upravo kako bi vama mogli pružiti bolje i kvalitetnije fotografije, te višu razinu astronomskog promatranja noćnog neba. Glavna nit vodilja bila nam je pružanje ultimativnog iskustva i kvalitete, kako u smislu informacija, tako i u smislu kvalitete fotografija. Uz Stellinu omogućit ćemo vam fotografije galaksija, maglica, klastera i drugih objekata dubokog svemira na zavidnoj razini. Zašto kvalitetna astronomija nebi bila omogućena prosječnim promatračima?

U budućnosti imamo velike planove za ljubitelje astronomije i promatranja noćnog neba, te će nam upravo ovaj teleskop pružiti mogućnost da jednim dijelom te planove i ostvarimo. Smatramo kako trebamo u našem društvu povećati interes za svemir i njegovo istraživanje, te će nam pružanje visoko kvalitetnih vizualnih sadržaja definitivno pomoći u tome.

Evo primjera fotografija uslikanih sa Stellinom:

Maglica Helix. Izvor: Vaonis.com

Galaksija M83. Izvor: Vaonis.com

Pridružite se raspravi u našoj Telegram grupi. KOZMOS Telegram