• Astronomija
  • Istraživač procjenjuje da u našoj galaksiji postoje četiri zlonamjerne vanzemaljske civilizacije
Astronomija

Šanse da nas napadnu jednake su kao da nas pogodi divovski asteroid.

Postoje otprilike četiri civilizacije koje bi mogle postojati u Mliječnom putu koje su zlonamjerne i mogle bi nas napasti ako nastavimo slati poruke vanzemaljcima, izvijestio je Vice.

Astronomi iz Messaging Extra-Terrestrial Intelligence (METI) planiraju ponovno slati poruke u svemir u nadi da bismo mogli naići na druge inteligentne vrste u našem svemiru. Astronomi koji su dio ovog programa smatraju da će aktivni pristup vjerojatno dati bolje rezultate u kontaktiranju s vanzemaljskom civilizacijom od skeniranja našeg neba u potrazi za znakovima života.

Wow! Signal

15 kolovoza 1977., radioteleskop Big Ear Sveučilišta Ohio State skenirao je područje u zviježđu Strijelac kada je otkrio signal 20 puta jači od pozadinskih emisija. Signal je sadržavao alfanumerički kod koji je bio iznenađenje za astronome koji su ga proučavali, a nazvan je WoW signalom. Trajao je minutu i 12 sekundi.

Ovo se smatra najboljim signalom koji smo primili nakon što je program Search for Extra-Terrestrial Intelligence (SETI) započeo prije više od 60 godina. Tijekom desetljeća, istraživači su pokušavali detaljnije proučiti signal i njegovo podrijetlo, a astronom Alberto Caballero, nedavno je tvrdio da je odredio točan izvor ovog signala.

Dok je Caballero ranije ovog mjeseca objavio svoja otkrića u International Journal of Astrobiology, ovaj astronom amater ima i neke druge radove. Jedan od njih je rad koji nije prošao recenziju, ali je dostupan na poslužitelju za predispis, gdje Caballero procjenjuje broj zlonamjernih izvanzemaljskih civilizacija.

Koliko zlonamjernih civilizacija postoji u svemiru?

Caballerov rad je više misaoni eksperiment i astronomi ga nisu potvrdili!

Cilj Caballerove procjene je broj civilizacija koje bi mogle odgovoriti na poruke koje šaljemo.

Da bi došao do ove brojke, Caballero, koji je zapravo student na Sveučilištu Vigo u Španjolskoj, ekstrapolirao je neke brojke iz svog formalnog područja studija na područje od interesa.

Caballero je izbrojao broj invazija koje su se dogodile na planeti Zemlji, a zatim to primijenio na procijenjeni broj egzoplaneta u Mliječnoj stazi.

Prema Caballerovim izračunima, broj civilizacija koje bi nas mogle napasti je četiri i to je dva reda veličine manje od udara divovskog asteroida koji bi potencijalno mogao udariti u naš planet.

Caballerova procjena sugerira da bi u smislu tehnološkog napretka ove četiri civilizacije zapravo mogle biti sličnije ljudskom društvu, a matematički, postoji manje od jedne civilizacije koja je zapravo sposobna za međuzvjezdano putovanje koje bi bilo potrebno za invaziju.

Caballero također sugerira da kako društva napreduju, manja je vjerojatnost da će se upuštati u sukobe, a on u svojoj procjeni pretpostavlja da će vanzemaljska civilizacija također slijediti isto ponašanje koje je pronašao na Zemlji. Ovo bi se također moglo pokazati lažnim. Ali Caballero se nada da će nam to pomoći u globalnoj raspravi o tome trebamo li slati poruke u svemir ili ne.

Ameya Paleja (30.03. 2022.,) “A researcher estimates there are four malicious extraterrestrial civilizations in our galaxy, “Interesting engineering