Astronomija

9 intrigantnih fotografija teleskopa Hubble

Lansiranje svemirskog teleskopa Hubble, označilo je početak slavnog doba fotografije i istraživanja svemira koje traje još i danas. S vremenom je Hubble u nekoliko navrata nadograđivan i unapređivan u skladu s najnovijim tehnologijama. Do danas je Hubble poslao oko 750.000  prekrasnih fotografija, koje su nam omogućile prikaz svemira kao nikada do sada.

Sam teleskop nazvan je po američkom astronomu Edwinu Hubbleu, koji je najzaslušniji za teorije o širenju svemira. Hubble je lansiran 1990. godine, te se procjenjuje da će teleskop biti u operativnom stanju do 2026. godine. Planirani zamjenski teleskop je James Web, kojeg se planira lanisrati u 2021. godini

U nastavku pogledajte prekrasnu galeriju Hubbleovih fotografija galaksija i maglica:

Nevjerojatna skupina galaksija u interakciji nazvana Arp 273.Izvor: NASA, ESA i Hubble Heritage Team (STScI / AURA)

Zvijezdotvorni stup plina i prašine maglice Stošca. Izvor: NASA, H. Ford (JHU), G. Illingworth (UCSC / LO)
Ocean plinova vodika, kisika i sumpora unutar M17. Izvor: NASA, ESA i J. Hester (ASU)

Maglica NGC 6302 koja je nekada bila umiruća zvijezda mase pet puta veće od mase Sunca.Izvor: NASA, ESA i Hubble SM4 ERO tim

Hubbleova slika zapanjujuće maglice Orion koja se nalazi 1500 svjetlosnih godina od Zemlje.Izvor: NASA, ESA, M. Robberto (Znanstveni institut za svemirski teleskop / ESA) i projektni tim Hubble Space Telescope Orion riznice KEYWORDS

Ova Hubbleova slika prikazuje svjetlost koja se širi oko V838 Monocerotis, zvijezde smještene 20 000 svjetlosnih godina od Zemlje.Izvor: NASA i tim za baštinu Hubblea (AURA / STScI)

HBC 672, zvijezda nalik Suncu okružena prašinom, stijenom i ledom.Izvor: NASA, ESA i STScI
Zapanjujuća nakupina zvijezda Abell 370. Izvor: NASA, ESA i J. Lotz i HFF tim (STScI)

Približno infracrveni prikaz 30 Dorada, poznatijeg kao maglica Tarantula.Izvor: NASA, ESA i E. Sabbi (STScI)

Voliš naš sadržaj? Počasti nas sa kavom.

Buy Me a Coffee