• Znanost
  • Prvo sveučilište koje je priznalo UAP kao legitiman objekt akademskog istraživanja
Znanost

Prvi put u povijesti, neidentificirani zračni fenomeni (UAP), donedavno poznati kao NLO-i, službeno su priznati kao legitimni objekt akademskog istraživanja na nekom sveučilištu.

Sveučilište Julius Maximilian u Wuerzburgu

Priopćenje za javnost Sveučilišta Julius Maximilian u Wuerzburgu (JMU) glasilo je „Interdisciplinarni istraživački centar za izvanzemaljske znanosti (IFEX) je interdisciplinarni znanstveni institut Fakulteta matematike i računarstva JMU-a. Osnovan je s ciljem intenziviranja i institucionalizacije suradnje između uključenih ljudi i institucija. Njegovi članovi razvijaju tehnologije za istraživanje svemira, objekata u našem Sunčevom sustavu, zvijezda i galaksija. Također paze na znakove izvanzemaljskog života i izvanzemaljske inteligencije. Od 25. siječnja 2022. istraživanje neidentificiranih zračnih fenomena (UAP) također je jedan od službenih ciljeva centra.

Danas je senat JMU-a također odobrio odgovarajuće nadopune statuta IFEX-a. „Željeli bismo promovirati istraživačku granu UAP-a u interdisciplinarni okvir, provoditi vlastite projekte i tražiti suradnju s relevantnim institucijama i tijelima, kao što su Max Planck Society, Njemački svemirski centar, Savezni ured za zrakoplovstvo ili Njemačku službu za vrijeme”, izjavio je predsjednik IFEX-a, Hakan Kayal, profesor zrakoplovnog inženjerstva na JMU.

Američko Ministarstvo obrane sastavit će novu grupu zaduženu za istraživanje neidentificiranih zračnih fenomena

Promjena paradigme

Prof. Hakan Kayal (vidi sliku lijevo, JMU) je dugo vremena bio uključen u UAP-istraživanje. Prije samo nekoliko tjedana instalirao je novi sustav kamera na kampusu Hubland u Wuerzburgu koji je namijenjen otkrivanju nepoznatih nebeskih pojava pomoću umjetne inteligencije.

Uključivanja UAP-a u istraživački kanon njemačkog sveučilišta ili akademsko-znanstvene institucije predstavlja promjenu paradigme u dosadašnjem postupanju, ne samo u Njemačkoj nego i u cijelom svijetu. Ovo je prvi put ikad da je veliko zapadno sveučilište službeno priznalo UAP kao potpunu i legitimnu temu i predmet akademskog istraživanja.

Profesor sa Stanforda istražuje materijale koje su za sobom ostavili navodni NLO-i

Ne postoji konsenzus

Svojim istraživačkim radom na temu UAP-a, prof. Kayal postao je pionir akademskog istraživanja UAP-a u Njemačkoj, budući da se niti jedno njemačko sveučilište do sada nije posvetilo pažnju ovom istraživačkom polju.

Ovo područje „nije tema za temeljna istraživanja“, rekao je glasnogovornik Društva Max Planck novinaru i autoru Mülleru Andreasu Mülleru kada je zatražio izjavu za svoju posljednju knjigu bestselera od 452 stranice „Deutschlands UFO-Akten – Über den politischen Umgang mit dem NLO-Thema in Deutschland” (Njemački NLO-spisi – O političkom postupanju s NLO fenomenom u Njemačkoj).

Također, Njemački zrakoplovni centar (DLR) objasnio je da „nema potrebe za poduzimanjem takvih istraživačkih aktivnosti“.

Profesor Avi Loeb o neidentificiranim zračnim fenomenima i vanzemaljskoj tehnologiji

Müller A. (8. veljače 2022.), First University to recognize UAP/UFO-research as legitimate object of academic research, Grenwissenschaft-aktuell.de (pristup 12. veljače 2022.)