NASA-ina solarna sonda Parker sve je bliže Suncu

NASA-ina Solarna Sonda Parker

NASA-ina solarna sonda Parker, pionirska svemirska letjelica koja se približava Suncu više nego ikada prije, proslavila je 27. lipnja izuzetnu prekretnicu: svoju 16. uspješnu orbitu oko naše žarke zvijezde. Dana 22. lipnja, tijekom faze koja se naziva perihel, svemirska letjelica se odvažno približila na 8,5 milijuna kilometara sunčevoj površini, jureći vrtoglavom brzinom od 586.782 kilometara na sat.

Siguran prelet i sljedeći koraci

NASA potvrđuje da je svemirski brod iz ovog bliskog susreta sa Suncem izašao bez problema, funkcionalno i normalno dok nastavlja svoje ambiciozno putovanje. Sonda Parker će imati svoj šesti susret s Venerom 21. kolovoza. Tim misije Johns Hopkins Applied Physics Laboratory (APL) priprema se za besprijekornu putanju, izvršavajući malu korekciju kursa 7. lipnja, označavajući prvu promjenu kursa od ožujka 2022. Ovaj prelet predstavlja šesti od sedam planiranih susreta s Venerom tijekom Parkerove glavne misije.

Svemirski brod prilazi solarnoj površini

Koristeći se gravitacijom Venere, Parker cilja skratiti svoju orbitu oko Sunca, postavljajući budući perihelij na samo 7,2 milijuna kilometara od solarne površine. Kako naša zvijezda postaje progresivno aktivnija. Ovaj bliski pristup postavljen je da pruži neprocjenjive uvide u heliofiziku. Krajnji cilj Parkerove sonde je proučiti i pratiti vanjsku solarnu koronu i ponašanje Sunca. Ovo doprinosi našem sve većem razumijevanju naše zvijezde.