NASA je spremna lansirati sondu Psyche

NASA je spremna lansirati sondu Psyche u svemirsku misiju vrijednu 700 milijuna dolara. Cilj ove misije je proučiti metalni asteroid Psyche, koji se vjeruje da odražava unutarnju jezgru planeta poput Zemlje.

Psyche je metalni asteroid koji se nalazi u orbiti između Marsa i Jupitera. Vjeruje se da je sastavljen od materijala sličnog onima koji čine zemaljsku jezgru. To čini ovu misiju posebno intrigantnom, jer bi mogla pružiti uvide u formiranje planeta unutar našeg solarnog sustava.

Detalji o sondi:

Nakon instalacije solarnih ploča, sonda je spremna za lansiranje. Lansiranje s SpaceX Falcon Heavy planirano je 5. listopada s lansirne rampe 39-A u Kennedy Space Centru. Misija je trebala biti lansirana 2022., ali je odgođena zbog tehničkih poteškoća.

Illustracija kako izgleda površina asteroida Psyche

Maxar Technologies, tvrtka s iskustvom u izgradnji satelita, igrala je ključnu ulogu u izradi sonde Psyche. Jedna od ključnih značajki sonde je njen elektični pogon koji koristi ksenonski plin.

Psyche je opremljena s nizom instrumenata uključujući kamere, magnetometar i gama-zračni spektrometar. Ova oprema će pomoći znanstvenicima da istraže sastav, topografiju i druge karakteristike asteroida. Nadalje, NASA će koristiti sondu za testiranje novih tehnologija optičke komunikacije.

Istraživanje asteroida Psyche nije samo znanstvena misija, već i prilika da se čovječanstvo više upozna s tajnama našeg solarnog sustava. Kroz ovu misiju, NASA namjerava proširiti granice našeg razumijevanja i postaviti temelje za buduće svemirske pothvate.