Jeste li znali?

Zavirite u Međunarodnu svemirsku postaju kroz hiper-detaljan obilazak

‘Prošetajte’ prostorima u kojima astronauti žive i rade, uz prekrasnu 4K rezoluciju.

Većina nas nikada neće imati priliku uživo vidjeti unutrašnjost Međunarodne svemirske postaje (MSP), koja od 1998. godine kruži oko Zemlje i nosi astronaute u svemir. No, ovaj video u visokoj razlučivosti, koji nam dolazi iz NASA-e, vaša je najbolja prilika da zavirite u čudesnu tehnologiju postaje koja omogućava ljudima da prežive u svemiru mjesecima. Video je snimljen u 4K HD rezoluciji, koristeći riblje oko leće iz perspektive prvog lica, tako da gledajući ga, gotovo ćete osjetiti kao da ste tamo. Ovaj 18-minutni video prava je poslastica za sve ljubitelje svemira!

Ipak, MSP ide uskoro u mirovinu

Budućnost Međunarodne svemirske postaje dolazi do ključne točke, jer se postaja polako približava kraju svoje službe. Planirano je da se MSP deorbitira do kraja 2030-ih godina, a značajnu ulogu u tom procesu odigrat će SpaceX. Ova privatna svemirska tvrtka, koju vodi Elon Musk, već je preuzela brojne misije opskrbe postaje i prevoza astronauta, a sada će surađivati na sigurnom spuštanju MSP-a iz orbite. MSP je bila prava riznica znanstvenih otkrića i tehnoloških inovacija, omogućivši čovječanstvu nebrojene prilike za istraživanje i razumijevanje svemira, a znanje stečeno na postaji postavit će temelje za buduće misije na Mjesec i Mars.

Video u 4K rezoluciji